Onze kracht

Onze kracht

Wat maakt A Solution dé partner voor jouw vereniging? Er zijn talloze redenen om met ons samen te werken. Dit is waar de kracht van A Solution in schuilt:

Maatwerk

Een A Solution-teamlid wil al aan twee woorden van een bestuurslid genoeg hebben om te snappen welke richting de vereniging op wil. Iedereen denkt en voelt mee met elke klant, maar heeft voor het merendeel de rol als professional in zijn of haar vakgebied. Voor elke activiteit die een klant nodig heeft, zetten wij iemand in die daar gevoel voor heeft en over de juiste ervaring beschikt.

Ervaring

A Solution bestaat uit een team met 8 ervaren krachten die nauw met elkaar samenwerken. Wij hebben alle specialistische kennis in huis om precies te achterhalen wat jouw vereniging nodig heeft om te floreren. 

Flexibiliteit

Wij doen zo veel als nodig, wat per week kan verschillen. De ene week 20 uur werken en de andere 35? Dat is voor ons geen probleem. Het secretariaat (dat we voor een vereniging vormen) is nooit ziek en gaat nooit op vakantie: collega’s vangen het werk altijd van elkaar op, waardoor vragen nooit hoeven blijven liggen. 

Gemak

Als bestuur hoef je geen werkplekken te creëren. Je hebt dus geen eigen ruimtes nodig met alle daarbij komende kosten en verantwoordelijkheden.

Transparantie

De werkzaamheden worden duidelijk gerapporteerd tot op de minuut nauwkeurig. Tarieven zijn hetzelfde tijdens kantooruren als in de avonden of het weekend. Je weet wat je krijgt en waar je voor betaalt.

Professionaliteit

De dienstverlening die wij aanbieden, komt vanuit het hart van onze medewerkers. Elk teamlid wil een held zijn voor de klant. Iedereen helpt een vereniging of stichting graag met het werk waar bestuursleden niet gespecialiseerd in zijn of niet aan toe komen.

Ervaringen

‘Sinds januari 2021 hebben wij een samenwerking met A Solution. Zij verzorgen voor ons de ledenadministratie, ledenservice, financiële administratie, nemen de telefoon op en beantwoorden e-mails. Tevens verzorgen zij voor ons evenementen zoals de Algemene ledenvergadering en nascholingen die wij zelf aan de leden aanbieden. Als bestuur voelen wij ons enorm ontzorgd. Wij zijn uitermate tevreden over de professionele manier van werken en de betrokkenheid bij onze vereniging.’

- Marianne Kramer

‘Als Vereniging Schematherapie zijn wij heel blij met de samenwerking met A Solution. Zij verzorgen niet alleen voor ons alle ondersteunende administratieve diensten, maar onderhouden daarnaast ook contact met onze leden. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor onze leden en regelen alle zaken goed en efficiënt. Sinds wij met A Solution in zee zijn gegaan merken wij dat processen snel en adequaat verlopen en zijn wij duidelijk ‘ontzorgd’. Wij merken dit niet alleen als bestuur, maar horen dit ook terug van onze leden. Als er onduidelijkheden of problemen zijn worden die altijd snel opgelost. De samenwerking is in alle opzichten positief te noemen. Hun kantoor zit op een prachtige centrale locatie in Utrecht. Wij kunnen goed online met hen samenwerken, maar ook live vergaderingen worden uitstekend georganiseerd. Wij zijn in alle opzichten tevreden en hopen in de toekomst op een plezierige manier met elkaar te blijven samenwerken.’

- Marjon Nadort

‘De NBVH werkt al vele jaren samen met de A Solution. Omdat de secretariaatswerkzaamheden voor onze vereniging steeds meer toenamen waren wij destijds toe aan professionele secretariële en administratieve ondersteuning. Daarom zijn we gaan samenwerken met A Solution.
Onze leden, cliënten en andere geïnteresseerden kunnen nu tijdens kantooruren altijd terecht met al hun vragen. Ook heeft A Solution veel organisatorische taken van ons overgenomen, bijvoorbeeld rondom de organisatie van onze Algemene ledenvergaderingen en workshops. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en zij denken met ons mee. Zo helpen ze ons onze dienstverlening steeds meer te verbeteren.’

- Leonie Looijen

Neem bij interesse
contact met ons op

Maak gebruik van al onze kennis en ervaring die is voortgekomen uit onze jarenlange ervaring!