Secretariaatsvoering

Secretariaatsvoering

Binnen een vereniging moet veel geregeld worden. Het ledenbestand, de financiële administratie en alle inkomende en uitgaande correspondentie moeten allemaal op orde zijn voor een goed verloop van de dagelijkse werkzaamheden. Hier helpen wij graag bij.

Ondersteuning bij secretariaatsvoering

A Solution is jouw professionele secretariaat. Je kunt hier naar behoefte gebruik van maken. Wij ondersteunen in onder andere:

  • ledenadministratie
  • financiële boekhouding
  • planning bijhouden
  • organiseren van vergaderingen
  • toetsing van wet- en regelgeving
  • telefonisch contact
  • website up-to-date houden

Alle administratie voor de vereniging

Wij helpen jouw organisatie met alle taken waar jij eigenlijk geen tijd voor hebt, maar wel alle aandacht aan wilt en moet besteden. A Solution wordt niet alleen het adres om je vragen te stellen over de secretariaatsvoering, wij worden ook letterlijk het adres van de vereniging. Zo verzorgen wij alle correspondentie van de vereniging. Wij ontvangen de post, beantwoorden de telefoontjes en houden de e-mails in de gaten. Als vereniging krijg je ook geregeld te maken met regels en wetten waar niet altijd alle weet van is. Hier zijn wij volledig van op de hoogte en geven wij advies over.

Ondersteuning op alle gebieden

A Solution biedt ondersteuning voor verenigingen op veel verschillende gebieden. Veel verenigingen kiezen er dan ook voor om meerdere werkzaamheden uit handen te laten nemen. Je bepaalt zelf hoeveel we uit handen nemen en wat je zelf blijft doen. Hierbij kun je losse diensten bij ons afnemen of ondersteuning krijgen in alle gebieden. Hierin staan persoonlijk, open en eerlijk contact centraal. Wij zorgen ervoor dat wij echt deel worden van de vereniging, om op die manier van alle zaken op de hoogte te zijn. 

Wij begrijpen het werk dat bij het besturen van een vereniging komt kijken. Met meer dan 20 jaar ervaring hebben we alle specialistische kennis in huis om te achterhalen wat jouw vereniging nodig heeft om te floreren. Wij werken vanuit het hart van de klant: open, transparant en volledig op maat. 

Ook interessant voor jou

Ervaringen

‘De Nederlandse Vereniging voor Stralingshygiëne werkt al vele jaren naar volle tevredenheid samen met A Solution. Zoals elke vereniging die volledig wordt bestuurd door vrijwilligers, is het zeer waardevol dat taken structureel uit handen worden genomen. De professionele ondersteuning van het bestuur door A Solution geeft ruimte zodat de zaken die inhoudelijke aandacht nodig hebben, deze ook kunnen krijgen. Proactieve ondersteuning, korte lijntjes en een „Can do“ mentaliteit zijn daarbij cruciaal. Met hun ondersteuning was het mogelijk voor onze vereniging om twee succesvolle internationale congressen te organiseren. De NVS vertrouwt op A Solution voor haar financiele- en ledenadministratie, ondersteuning bij vergaderingen en evenementen en het actueel houden van de website. Als centraal loket voor onze leden is A Solution ècht een oplossing: snel, adequaat en met kennis van zaken. Indien u ondersteuning zoekt, kunnen we u A Solution van harte aanbevelen.’

- Carolien Leijen

‘Sinds januari 2021 hebben wij een samenwerking met A Solution. Zij verzorgen voor ons de ledenadministratie, ledenservice, financiële administratie, nemen de telefoon op en beantwoorden e-mails. Tevens verzorgen zij voor ons evenementen zoals de Algemene ledenvergadering en nascholingen die wij zelf aan de leden aanbieden. Als bestuur voelen wij ons enorm ontzorgd. Wij zijn uitermate tevreden over de professionele manier van werken en de betrokkenheid bij onze vereniging.’

- Marianne Kramer

‘Als Vereniging Schematherapie zijn wij heel blij met de samenwerking met A Solution. Zij verzorgen niet alleen voor ons alle ondersteunende administratieve diensten, maar onderhouden daarnaast ook contact met onze leden. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor onze leden en regelen alle zaken goed en efficiënt. Sinds wij met A Solution in zee zijn gegaan merken wij dat processen snel en adequaat verlopen en zijn wij duidelijk ‘ontzorgd’. Wij merken dit niet alleen als bestuur, maar horen dit ook terug van onze leden. Als er onduidelijkheden of problemen zijn worden die altijd snel opgelost. De samenwerking is in alle opzichten positief te noemen. Hun kantoor zit op een prachtige centrale locatie in Utrecht. Wij kunnen goed online met hen samenwerken, maar ook live vergaderingen worden uitstekend georganiseerd. Wij zijn in alle opzichten tevreden en hopen in de toekomst op een plezierige manier met elkaar te blijven samenwerken.’

- Marjon Nadort

Neem bij interesse
contact met ons op

Maak gebruik van al onze kennis en ervaring die is voortgekomen uit onze jarenlange ervaring!

"*" geeft vereiste velden aan